en savoir plus
Permet à tous ses détenteurs d'obtenir 5% de réduction sur tous les livres lors du retrait en magasin (réduction non cumulable avec les réductions de type étudiant).
Offre également un certain nombre d'avantages auprès de nos partenaires.
Avec les favoris, retrouvez dans un espace les sélections effectuées au fur et à mesure de vos navigations dans le site.
Constituez pour votre usage personnel vos listes de livres en prévisions d'achats futurs et votre sélection d'articles, dossiers, événements, vidéos ou podcasts préférés ou à découvrir plus tard...
Il suffit simplement de cliquer sur "Ajout Favori" sur chaque page qui vous intéresse pour les retrouver ensuite dans votre espace personnel.
Requiert un compte Mollat
Requiert un compte Mollat
Cette étude porte sur une période méconnue de la carrière littéraire de F. Mistral et sur l'histoire linguistique et littéraire de l'Occitanie, mettant en lumière le rôle du poète dans la vie provençale des années 1850. ©Electre 2025
1859 es l'annada que vegèt la publicacion de Mirèio e la consecracion parisenca de son autor. Aquel estudi pòrta pas sus la genèsi del cap d'òbra mistralenc, mas sul trabalh d'escritura en lenga nòstra que lo poèta provençal endralhèt tre las annadas 1850, mentre qu'alestissiá son poèma epic. Normalizacion ortografica, sintaxica e semantica, fondacion del Felibrige, publicacion del primièr numèro de l'Armana prouvençau, tot aquò foguèt l'òbra comuna d'un rodelet de poètas avinhoneses. Mistral ne foguèt un cepon màger. Aquel libre s'esperfòrça de faire lum sul ròtle que lo poèta, qu'aviá pas encara trenta ans, joguèt dins la vida literària provençala de las annadas 1850. Mòstra que l'Armana prouvençau foguèt l'aisina que deviá permetre de menar a tèrme çò que cal plan nomenar la renaissença felibrenca. Determina l'espandida e la natura de la collaboracion mistralenca a la revista annadièra, en botar en relèu la diversitat granda de las formas d'escritura qu'i desvolopèt : pròsas fonccionalas e militantas, racontes, istorietas umoristicas, poèmas de tota mena... Enfin, assaja de botar en perspectiva l'òbra mistralenca de relevament de la lenga e de la literatura provençalas.
Un periòde pro desconegut dins la carrièra literària de Mistral, mas tanben un moment capital dins l'istòria lingüistica e literària de l'Occitània dins un estil passionant e rigorós.
Paru le : 30/03/2012
Thématique : Etudes sur les œuvres poétiques
Auteur(s) : Auteur : Maria-Clàudia Gastou
Éditeur(s) :
Institut d'études occitanes
Collection(s) : Textes et documents
Série(s) : Non précisé.
ISBN : 978-2-85910-499-3
EAN13 : 9782859104993
Reliure : Broché
Pages : 368
Hauteur: 23.0 cm / Largeur 16.0 cm
Poids: 0 g